Przejdź do treści głównej

Drugie seminarium online Sektora 3.0 - Przyszłość przekazu w sieci

autor(ka): Filip Żyro
2017-02-21, 12:18
W przyszły wtorek 28 lutego o godzinie 20:00 odbędzie się drugie spotkanie online z ekspertem poprzedzające Sektor 3.0. Tematem wystąpienia Artura Jabłońskiego będzie "Przyszłość przekazu w sieci". Podczas przekazu na żywo będzie można zadać pytanie prowadzącemu za pośrednictwem Twittera, na które prelegent będzie odpowiadał na koniec transmisji.

Tematem spotkania będą zagadnienia związane z przekazywaniem treści w cyfrowej erze za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi. Dzisiaj skuteczne angażowanie społeczności jest ściśle powiązane z umiejętności opowiadania historii i przekazywania ich w odpowiedni sposób.

Wyjątkowy prelegent jest autorem jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu.

Podczas wystąpienia Artura Jabłońskiego zostaną poruszone tematy:

  • Czym jest content marketing?
  • Jaki wpływ na przyszłość organizacji/instytucji/firmy może mieć content marketing?
  • Jak budować treści, aby mieć z nich "pożytek"?
  • Jak atrakcyjnie przekazywać np. treści wideo?
  • Jak pisać/mówić językiem korzyści?

Uczestnictwo w transmisji jest bezpłatne. Transmisję można śledzić na fanpage’u Sektora 3.0 w dniu wydarzenia.

Artur Jabłoński –  Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwa Pomorskiego, Województwa Kujawsko-Pomorskiego czy Polskiego Radia PiK. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com, wykładowca wielu szkół wyższych.

 


Tekst pochodzi z serwisu technologie.ngo.pl


Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • media społecznościowe
  • nauka i technika
  • PR, promocja, wizerunek