Przejdź do treści głównej

Ruszyła IX edycja konkursu „Kampania społeczna roku” [patronat ngo.pl]

autor(ka): Marta Stępińska
2017-04-05, 13:02
archiwalne
1 kwietnia ruszyła kolejna edycja konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl W konkursie przyznawany jest tytuł „Kampanii społecznej Roku” nie tylko za pomysły kreatywne. Oceniana jest również strategia, działania PR, efektywność oraz nowatorskie podejście do tematu, który kampania porusza.

Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016.

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

– W konkursie przyznajemy tytuł „Kampanii społecznej Roku” nie tylko za pomysły kreatywne, oceniamy również strategię, działania PR, efektywność oraz nowatorskie podejście do tematu, który kampania porusza. Jury nigdy nie ocenia tematu kampanii celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku).

Organizatorzy szacują, że o tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategoriach ogólnopolskich powalczy ok. 100 kampanii. Jest to liczba kampanii, ogólnopolskich, które miały miejsce w 2016 roku.

Kampanie można zgłaszać w kategoriach: Kampanie Organizacji Pozarządowych, Kampanie Lokalne, Kampanie Instytucji Publicznych, Kampanie W Kategorii 1%, Akcje Zaangażowane Społecznie, Kampanie Firm I Fundacji Firm, Programy Edukacyjne Firm, Akcje Zaangażowane Firm, Marketing Zaangażowany Społecznie, Kampanie O Tematyce Ekologicznej, Kampanie O Tematyce Zdrowotnej, Kampanie Dla Rozwoju

Dodatkowo w konkursie będą oceniane również kampanie zagraniczne.

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl.

Partnerzy i Patroni: Polpharma, Jetline, Biedronka, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Nowy Marketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Związek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief, Teatr Kamienica.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Marta Stępińska - Manager Portalu

603 583 219


Wydarzenie objęte patronatem medialnym portalu organizacji pozarządowych www.ngo.pl.

Źródło: własne zasoby
Miejsce: www.kampaniespoleczne.pl, zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku,
Data wydarzenia: od 2017-04-01 do 2017-04-30
Organizator:

Fundacja Komunikacji Społecznej

Adres:

FILTROWA 75/22, 02-026 Warszawa-Ochota, woj. mazowieckie

Tel.:

22 823 60 93

E-mail:

m.stepinska@marketingspoleczny.pl

Www:

http://www.fks.org.pl 

Organizator:

Portal kampaniespoleczne.pl

Www:

http://www.kampaniespoleczne.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • media
  • PR, promocja, wizerunek