Przejdź do treści głównej

Gdańsk. Warsztat "Facebook i Instagram dla firm i organizacji"

autor(ka): Łarysa Wujcik
2017-07-12, 08:45
płatne
archiwalne
Bardzo często klienci w pierwszej kolejności kontaktują się z firmą za pomocą mediów społecznościowych. Założenie firmowego profilu na Facebooku i Instagramie to pierwszy krok do rozpoczęcia biznesowej przygody w social media! Miejsce warsztatów: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4). Data: wtorek, 18 lipca 2017, godz. 17:00-19:30. Cena: 149 zł/osoba. Zapisy: kontakt[at]bizneskochakobiety.pl.

Bardzo często klienci w pierwszej kolejności kontaktują się z firmą za pomocą mediów społecznościowych. Założenie firmowego profilu na Facebooku i Instagramie to pierwszy krok do rozpoczęcia biznesowej przygody w social media!

Tematy poruszane podczas warsztatu:

  • Czym różni się profil firmowy od prywatnego?
  • Poznanie i wdrożenie najważniejszych ustawień, które pomogą usprawnić pracę.
  • Przygotowanie różnych typów postów – m.in. karuzela, pokaz slajdów, wideo.
  • W jakich godzinach publikować wpisy, by trafiały do jak największej liczby osób?
  • W jaki sposób maksymalnie wykorzystać możliwości Facebooka?
    • Automatyzacja odpowiadania na wiadomości fanów.
    • Jak czytać panel statystyk i wyciągać z niego wnioski?
  • Konto firmowe na Instagramie.
  • Przydatne narzędzia, które usprawnią pracę na Instagramie.
  • W jaki sposób znaleźć swoich fanów na Instagramie?

Warsztat odpowiedni dla osób, które nie mają jeszcze firmowego profilu na Facebooku i Instagramie lub chcą zacząć je prowadzić w odpowiedni, profesjonalny sposób.


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja Ad Fontes, Grunwaldzka 472 Olivia Four/o4, Gdańsk,
Data wydarzenia: 2017-07-19
Organizator:

Fundacja Ad Fontes

Adres:

Aleja Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, woj. PM

Tel.:

518 640 273

E-mail:

fundacja@fontes.com.pl

Www:

http://www.fontes.com.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek