Przejdź do treści głównej

Szkolenie komunikacji i asertywności dla instytucji NGO - rejs na Mazurach

autor(ka): Tomasz Trzciński
2017-08-11, 08:43
płatne
To propozycja dla organizacji trzeciego sektora. Dla NGO Metanonprofit Publishing oferuje ponadto duże rabaty. Oferuje Państwu dwudniowe szkolenie efektywnej komunikacji wewnętrznej i asertywności w formie rejsu jachtem po jeziorach mazurskich! Zaczynamy w Giżycku, nocujemy w uroczym porcie w Sztynorcie i wracamy do Giżycka. Rejs odbywa się na superbezpiecznym jachcie TES32. Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo e-book o komunikacji interpersonalnej.

Szkolenie poprowadzi dla Państwa Tomasz Trzciński. Psycholog i trener komunikacji oraz asertywności. Swoje szkolenia w tym obszarze prowadzi od 2005 roku. Poza pracą zawodową jest redaktorem serwisu www.hungergeneration.com, poświęconego problemowi głodu w krajach Trzeciego Świata. Prowadzi szkolenia dla instytucji NGO i ich beneficjentów. Jest także redaktorem blogu poświęconego zarządzaniu w NGO (http://metanonprofit.pl/blogdlango).

Szkolenie odbywa się w całości na jachcie i obejmuje dwa dni zajęć. W międzyczasie odwiedzimy jeziora Kisajno i Dargin. Wieczorem zacumujemy do portu w Sztynorcie. Tam zjemy pyszną mazurską rybę i spędzimy noc na jachcie w kojach.

Rejsy odbywają się na komfortowych jachtach Tes 32 (długość - 9,69 m, szerokość - 2,98 m, duże wnętrze - 8 koi, przestronna kabina - możliwość prowadzenia zajęć także w kabinie, jacht jest bardzo stateczny i bezpieczny!

Ramowy program szkolenia:

1 Czy jest komunikacja interpersonalna? Komunikacja w organizacjach.

2 Najczęstsze problemy pojawiające się w procesie komunikacji odgórnej, poziomej i oddolnej.

3 Techniki usprawniania komunikacji w organizacji.

4 Koncepcja komunikacji podmiotowej. Korzyści dla instytucji i jej pracowników

5 Komunikaty całościowe w komunikacji odgórnej.

6 Asertywność, jako kompetencja komunikacyjna i interpersonalna.

7 Elementy treningu asertywności. Budowania wewnętrznego skryptu asertywnego.

8 Trening technik asertywnych.

9 Skuteczna komunikacja na zebraniach zespołu. Zarządzanie pracą zespołów..

10 Skuteczne wpływanie na innych. Jak modyfikować złe wzorce postępowania.

11 Efektywne słuchanie. Fundamentalna kompetencja komunikacyjna.

12 Trening aktywnego (asertywnego) słuchania. Bloki w procesie słuchania, pseudosłuchanie.

13. Skuteczne prowadzenie zebrań – miniwarsztat dla osób zarządzających organizacją.

14. Komunikacja strategiczna – komunikacja z otoczeniem organizacji non-profit.

15. Zewnętrzny styl komunikacyjny instytucji NGO. Cechy psychologiczne i styl odbiorców (analityczny, styl oparty na działaniu, styl oparty na uprzejmości, styl ekspresywny), a nasza strategia komunikacyjna.

16. Komunikacja wewnętrzna i strategiczna, a misja organizacji.

17. Metody budowania wizerunku instytucji typu non-profit

Warsztat może być zorganizowany dla max. 7 osób.

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają e-booka "Komunikacja interpesonalona i asertywność" (ok. 65 stron teorii i ćwiczeń).

Aktualnie wolne terminy: wrzesień, początek pazdziernika. W tych terminach pogoda na Mazurach jest bardzo ładna. Jest jeszcze ciepło!

Organizatorem jest wydawnictwo Metanonprofit Publishing.

Zapraszamy.

Informacje: tel. 513-612-410

www.szkolenia-asertywnosci.pl/szkoleniadlaNGO


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Mazury, Giżycko, Sztynort
Data wydarzenia: od 2017-09-01 do 2017-10-22
Organizator:

Metanonprofit Publishing

Adres:

Świętego Filipa 23, 30-001 Kraków, woj. małopolskie

Tel.:

513 612 410

E-mail:

tomasz@metanonprofit.pl

Www:

http://www.szkolenia-asertywnosci.pl/szkoleniadlaNGO 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • kadry, zespół, zatrudnienie
  • rozwój osobisty
  • zarządzanie