Przejdź do treści głównej

CSR i konsument - nowe studia podyplomowe

autor(ka): Lidia Kwiatkowska
2017-09-14, 08:39
Dla wszystkich zainteresowanych rozwojem w obszarze CSR Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego uruchomił nowe studia podyplomowe z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Rekrutacja trwa do 30 września 2017 r.

Studia w nowatorski sposób przedstawiają spojrzenie na CSR od strony konsumenta i są odpowiedzią na najnowsze światowe trendy. Coraz częściej zauważa się zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom rynku powstały studia, których celem jest przedstawienie procesów psychologicznych leżących u podłoża zachowań konsumenckich, mechanizmów psychologicznych warunkujących różne reakcje wobec CSR-u. Studia te pozwalają na zdobycie wiedzy na temat roli badań marketingowych w planowaniu działań CSR i umiejętności planowania kampanii CSR.

Program studiów stworzony przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW (Wydział Psychologii) we współpracy z Małgorzatą Gresztą (CSR Consulting), został opracowany tak, aby dostarczyć uczestnikom najnowszej wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie. Zdobyta wiedza będzie przydatna zarówno dla specjalistów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu oraz komunikacji.

Wśród wykładowców także: dr Katarzyna Sekścińska, Aleksandra Furman, Artur Nowak-Gocławski, Mirella Panek-Owsiańska; Paweł Prochenko; Malina Wieczorek, Małgorzata Zdzienicka

Studia trwają 2 semestry.

Więcej informacji: csr.psychologia.pl


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Źródło: Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Miejsce: Warszawa
Data wydarzenia: od 2017-09-14 do 2017-09-30
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • CSR odpowiedzialny biznes
  • kształcenie ustawiczne
  • oświata
  • współpraca z biznesem