Przejdź do treści głównej

Gdańsk. Warsztaty "Jak być dobrym w komunikacji"

autor(ka): Karolina Kułynycz
2018-01-04, 08:42
płatne
Ludzie a dokładniej grupy społeczne, w funkcjonowaniu których uczestniczymy, to nasze środowisko naturalne. Nie urodziliśmy się komputerem czy smartfonem. Naszym gatunkiem jest człowiek i z nim powinniśmy mieć naturalnie bogate relacje. W praktyce jednak, coraz bardziej stajemy się przysłowiowymi "nerdami" - znawcami rozwiązań technologicznych i mistrzami genialnych pomysłów, którzy nie są rozumiani i sami nie rozumieją innych. Taka jest prawda.

Czas to zmienić!

Najlepiej uczyć się na błędach... innych ludzi. Nikt nie lubi wpadek i konfliktów w relacjach międzyludzkich. Jednak wygoda i lenistwo oraz strach przed negatywną samooceną nie pozwalają nam na autonaprawę. Skoro nie mamy motywacji, żeby uczyć się na własnych błędach, a i tak notorycznie podglądamy i kopiujemy zachowania innych.... rozwiązanie nasuwa się samo.

Co to jest komunikacja międzyludzka? To rozmowy z rodzicami, konwersacje towarzyskie i negocjacje partnerskie. To wymiana poglądów na temat gier, seksu, przepicia ale też rozwiązań w pracy albo poczucia własnej wartości. Rozmową zjednujemy sympatyków i komunikujemy swoje kompetencje (np. ubiegając się o pracę lub przyjemności) albo niszczymy relacje z innymi popadając w konflikty i osamotnienie. Komunikację międzyludzką można rozwijać i pielęgnować lub traktować powierzchownie jak relacyjny fast-food.

PROGRAM WARSZTATÓW:
Ogólne zasady komunikacji międzyludzkiej.
1) Rozpoznawanie nastawienia rozmówcy i rola odzwierciedlania
2) Wspólne płaszczyzny porozumienia i zainteresowania
3) Obrazowa argumentacja dostosowana do charakteru rozmówcy
4) Rozmowa prowadzona językiem obopólnych korzyści 5) Używanie w rozmowie pytań zamiast twierdzeń

Czy na pewno wiesz jak Cię widzą inni?
1) Jak dobrze zdefiniować samoocenę?
2) Różnica między samooceną a oceną zewnętrzną.
3) Dlaczego ocena przekazywana werbalnie nie jest miarodajna?
4) Jak nieświadomie tworzymy bariery komunikacyjne? 5) Schematy oceny i uprzedzenia nie muszą być przeszkodą w relacjach.

Na czym polega strategia dobrego rozmówcy.
1) Jak prowadzić rozmowę i jednocześnie ją kontrolować?
2) Jak i po co prowadzimy ciągłą obserwację rozmówcy?
3) Każda rozmowa powinna mieć swój sens, cel i strategię.
4) Twój portret swobodnego mistrza komunikacji międzyludzkiej. 5) Nie bój się konfliktu i konfrontacji - zawsze jest plan B.

HARMONOGRAM:
Trójmiasto
19.01 piątek 19:00-21:00
20.01 sobota 11:00-15:00 21.01 niedziela 11:00-15:00

INFORMACJE I ZAPISY: Maciek – tel. 604 188 117 Karolina – tel. 607 182 797

Umożliwiamy też bezpośredni kontakt z naszym trenerem pod adresem:

Więcej informacji na naszej stronie: www.sawares.eu


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Gdańsk
Data wydarzenia: od 2018-01-19 do 2018-01-21
Organizator:

Stowarzyszenie Rozwoju Osobistego SAWARES

Adres:

Niska 1c lok. 44, 81-646 Gdynia, woj. PM

Tel.:

609 336 929

E-mail:

contact@sawares.eu

Www:

http://www.sawares.eu 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • rozwój osobisty