Przejdź do treści głównej

"Czytasz i pomagasz!" - nowa akcja charytatywna "Gazety Wyborczej"

autor(ka): Organizatorzy
2018-02-27, 17:31
archiwalne
Od wtorku, 27 lutego 2018 r. trwa specjalna akcja "Gazety Wyborczej", w której - zamawiając prenumeratę cyfrową - można jednocześnie wesprzeć jedną z trzech organizacji społecznych: Kampanię Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet lub Stowarzyszenie Interwencji Prawnej. Kupując pakiet Wyborcza lub Wyborcza Premium, na stronie akcji "Czytasz i pomagasz!" - Wyborcza.pl/pomagamy, można wskazać organizację która otrzyma przychód z danej prenumeraty.

"Gazeta Wyborcza" od wielu lat angażuje się w różnorodne inicjatywy społeczne i współpracę z organizacjami pozarządowymi, np. PAH i UNICEF. W nowej akcji zachęca innych do pomocy poprzez zakup prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej". Na stronie Wyborcza.pl/pomagamy czytelnicy wybierają rodzaj prenumeraty: wersję podstawową lub premium; na miesiąc, kwartał lub rok, a następnie wskazują organizację, na której konto ma zostać przekazany cały przychód z prenumeraty.

W ramach akcji "Czytasz i pomagasz!" można wesprzeć następujące organizacje:

- Kampanię Przeciw Homofobii, która zajmuje się przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową w polskim społeczeństwie. W tym celu KPH inicjuje różne akcje mające na celu przeciwdziałanie homofobii oraz walkę o prawa osób LGBT, m.in. organizuje spotkania z posłami na temat związków partnerskich i tworzy materiały edukacyjne dla szkół.

- Centrum Praw Kobiet - to organizacja, której misją jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie. CPK m.in. prowadzi działania edukacyjne, a także udziela pomocy prawnej i psychologicznej kobietom-ofiarom przemocy i dyskryminacji.

- Stowarzyszenie Interwencji Prawnej działa na rzecz osób dyskryminowanych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, udzielając im pomocy prawnej i wsparcia integracyjnego. Od 10 lat prowadzi bezpłatne porady prawne, pomaga cudzoziemcom, imigrantom i uchodźcom.

Akcja "Czytasz i pomagasz" jest przykładem marketingu zaangażowanego społecznie, który umożliwia połączenie celów biznesowych i społecznych.

Szczegóły akcji "Czytasz i pomagasz!" można znaleźć na Wyborcza.pl/pomagamy.

Charytatywne działania "Gazety Wyborczej" wspiera też autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl, a także w mediach społecznościowych.


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Źródło: inf. nadesłana
Data wydarzenia: od 2018-02-27 do 2018-03-31
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • antydyskryminacja
  • dobroczynność, filantropia
  • działalność charytatywna
  • feminizm
  • prawa człowieka
  • równość