Przejdź do treści głównej

Mikuszewo. Szkolenie od samego Facebooka!

bezpłatne
archiwalne
Dowiedz się, jak skutecznie przyciągnąć odbiorców do Twojej organizacji pozarządowej! @AkademiaDobrejKomunikacji startuje 29 września 2018 w województwie wielkopolskim! Jest to cykl szkoleń dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych, dzięki któremu dowiecie się, jak efektywnie komunikować i promować swoją działalność.

Organizatorzy

#AkademiaDobrejKomunikacji to projekt @Przestrzeń from Facebook i @FundacjaTechsoup, który ruszył w całej Polsce.

W naszym województwie partnerem regionalnym została @Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych. Projekt jest objęty patronatem Ministerstwa Cyfryzacji.

Pierwsze szkolenie

Pierwsze szkolenie, na którym dowiecie się m.in., jak zbudować strategię komunikacyjną organizacji, odbędzie się 29.09.2018 (sobota) w godzinach 11.00 – 17.00 w Międzynarodowym Domu Spotkań Młodzieży – Mikuszewo, Mikuszewo 23, 62-320 Miłosław.

Szkolenie poprowadzi Dagny Łaniecka. Wstęp jest bezpłatny!

Szczegóły i rejestracja: https://adk-wielkopolskie-1.evenea.pl/

O kolejnych szkoleniach w ramach cyklu będziemy informować na bieżąco. Śledź naszą stronę oraz naszego Facebooka.


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Źródło: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych
Miejsce: Międzynarodowy Dom Spotkań Młodzieży – Mikuszewo,, Mikuszewo 23, woj. wielkopolskie
Data wydarzenia: 2018-09-29
Organizator:

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych

Adres:

Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, woj. WP

Tel.:

61 853 09 30

Faks:

61 853 09 30

E-mail:

biuro@wrk.org.pl

Www:

http://www.wrk.org.pl 

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek