Przejdź do treści głównej

Łódź. Szkolenie "Kurs: warsztat z funkcjonalności Facebooka"

autor(ka): Katarzyna Marciniak
2018-09-28, 08:42
płatne
archiwalne
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Łodzi Regionalne Centrum Szkoleniowe zaprasza na szkolenie pt.: ”Kurs: Warsztat z funkcjonalności Facebooka”. Szkolenie jest dwudniowe odbędzie się 16.10.2018r oraz 17.10.2018r. w Łodzi. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Cena szkolenia do 04.10 wynosi 659 PLN

Cele i korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli nakręcić krótkie video i je przygotować do emisji. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach. Poznają Facebooka od podstaw do zaawansowanych funkcji tego narzędzia. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem laptopów.

Adresaci szkolenia: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący szkolenie: Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, blogerka z zamiłowania. Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi fan page’e oraz warsztaty dla firm z zakresu funkcjonalności Facebooka.

Program szkolenia:
DZIEŃ 1
CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00

1. Różnice między profilem osobistym a stroną na FB.
2. Zakładanie i/lub uzupełnianie konto firmowe na Facebooku.
3. Ustawienia strony i ich zmiana zgodnie z potrzebami uczestników warsztatu.
4. Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
5. Jak planować posty, jaki gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
6. Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva?com i każdy uczestnik wykona swoje cover photo bądź popracuje nad grafiką do posta czy wydarzenia.
7. Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
8. Tworzenie infografik przy pomocy darmowego programu – easyl.ly.
9. Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka), ich zastosowanie, zalety i możliwości?
10. Tworzenie grup i odnajdowanie tych, które mogą nas interesować.
11. Zalety i możliwości grup (użytkownik/administrator) oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki prowadzenia grupy + ćwiczenie.
12. Tworzenie wydarzenia i wykorzystywanie jego potencjału + ćwiczenie.
CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.00-16.00.
1. Zasady, jakimi rządzi się Facebook
2. Wskazówki jak stworzyć plan komunikacji firmy na Facebooku, każdy uczestnik ułoży swój tygodniowy plan komunikacji.
3. Jak pisać angażujące posty – typy osobowości, storytelling, elementy przyciągające wzrok + ćwiczenie praktyczne?
4. Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
5. Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
6. Kilka narzędzi do usprawnienia działań na FB.
DZIEŃ 2
CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00

1. Jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
2. Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
3. Zalety video, każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i nauczy się je montować w jednym z darmowych programów, który ściągniemy na miejscu.
4. Narzędzie Quik do montażu zdjęć i video w film na urządzeniach mobilnych.
5. Jak sprawdzić czy Twój klient jest na FB – poznasz narzędzie Audience Insight?
CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.00-16.00.
1. Gdzie pojawiają się reklamy (w tym Messenger)?
2. Najważniejsze elementy reklamy - przykłady ciekawych grafik/reklam.
3. Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB?
4. Zakładania konta reklamowego.
5. Reklama z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówienie możliwości testowania reklam i budżetu.
6. Czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing?
7. Grupy niestandardowych odbiorców oraz grupy podobnych odbiorców.
8. Na czym polegają posty strony.
9. Czytanie analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski. 10. Nowości, które pojawią się na Facebooku.


Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń o szkoleniach i za jakość oferowanych usług.

Miejsce: Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi , Rewolucji 1905r. 9 lok. 36 ( II PIĘTRO), 90-273 Łódź, woj. LD
Data wydarzenia: od 2018-10-16 do 2018-10-17
Organizator:

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Regionalne Centrum w Łodzi

Adres:

Rewolucji 1905r. 9 lok. 36, 90-273 Łódź, woj. LD

Tel.:

42 632 63 19

Faks:

42 632 34 81

E-mail:

biuro@frdl-lodz.pl

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek